مردان مریخی زنان ونوسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 300504
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


وقتی مرد و زن عاشق می شود : وقتی به مرد فرصت داده می شود تا توانمندیهای بالقوه‌ی خود را ثابت کند، او به بهترین شکل خود را عرضه می کند. وقتی احساس کند نمی تواند موفق شود، به خود خواهی قدیم خود باز می گردد. وقتی مردی احساس کند که نمی تواند زندگی شخص دیگری را متحول کند و بر آن تاثیر بگذارد، ادامه رابطه مشترک برایش دشوار می شود. وقتی زن احساس کند ارزش آن را دارد که مورد مهر و محبت قرار گیرد، به آرامش می رسد و احساس اجبار و اضطرار در او فروکش می کند. برای زن دانستن این که کسی به او علاقمند است و از او حمایت می کند بسیار مهم است. رهایی از سرزنش: وقتی موقعیت نامطلوبی بروز می کند، مرد به جای اینکه همسرش را سبب دلخوری خود بداند یا بالعکس، باید به درک کردن، اعتماد کردن، مهر و محبت و پذیرا شدن بپردازند. حامی یکدیگر بودن حلال مسائل ماست و از سرزنش و انتقاد، کاری ساخته نیست. عمیق ترین هراس مرد این است که به اندازه کافی خوب نباشد و یا شایستگی لازم را نداشته باشد.

منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: مشاوره قبل از ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : دو شنبه 10 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');